Dag 8 naar Waterford

12 augustus 2019 - Waterford, Ierland

Dag 8
Vandaag in verhouding met de andere dagen een korte busrit. Om 10:00 uur gingen we vertrekken. In Cobh er even tussenuit. Hier was de laatste stop voor de Titanic om mensen in te laten stappen. Dat is inmiddels alweer 107 jaar geleden.
Cobh is een leuke havenstad.  Even naar de cathedraal gelopen,  even omhoog en toen de treden op. Boven gekomen een mooi uitzicht over de stad en de haven. Vandaag bestond de cathedraal 100 jaar. Het heeft 50 jaar geduurd voordat hij af was.
In de Cathedraal hing een landkaart aan de muur. Hier kon je met een pion aangeven waar je vandaag kwam. Zo zag je welke mensen uit welke landen op vakantie zijn in Ierland.
Een heerlijk broodje gehaald en bij de haven opgegeten.
Vanavond een heerlijke Cocktail genomen. Ik wilde eigenlijk een biertje hop hop 13, Iers bier.
Vanavond er vroeg in morgen vroeg op en laat in het Hotel in Engeland

1. Frans:
    13 augustus 2019
    toch weer een leuke dag gehad, zal best mooi zijn zo'n oud gebouw. nou ben benieuwd wat er vandaag op het programma staat, in ieder geval geniet ervan, ik lees het morgen weer.XX
  2. Jo:
    Xx
  3. VdStar:
    13 augustus 2019
    Wat schiet het al weer op.Iedereen geniet van je leuke reis verhalen.
    P M xx
  6. Jo:
    Haha
  7. Hans:
    13 augustus 2019
    Toen jij gister schreef “ vanavond Celtic dans “ dacht ik dat jij zelf ook ging dansen ...... helaas niet, dat had ik graag willen zien !!
    Dit was ook vast leuk !! Zag er professioneel uit !
  8. Jo:
    Haha.